OFICJALNA STRONA INTERNETOWA GMINY SZAFLARY

SPÓŁKA WODNA MARUSZYNA CENTRUM

.:FUNDUSZE EUROPEJSKIE:.

.:KALENDARZ:.

.:PODHALAŃSKA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA:.

.:SMAK NA PRODUKT:.

SMAK NA PRODUKT

.:BIURO INICJATYW SPOŁECZNYCH:.

.:6 LATKU WITAJ W SZKOLE:.

.:6 LATKU WITAJ W SZKOLE
WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

.:PAMIĘTAJ O SZKOLE:.

.:NARODOWE SIŁY REZERWOWE:.

PORTAL /WSPOMNIENIA Z OBOZU WYPOCZYNKOWO – PROFILAKTYCZNEGO W USTRONIU MORSKIM POLSKA / MAŁOPOLSKIE / NOWOTARSKI

.:WSPOMNIENIA Z OBOZU WYPOCZYNKOWO – PROFILAKTYCZNEGO W USTRONIU MORSKIM :.

WSPOMNIENIA Z OBOZU WYPOCZYNKOWO – PROFILAKTYCZNEGO W USTRONIU MORSKIM

W dniach od 9.08.2013r. do 18.08.2013r wypoczywaliśmy na obozie nad Bałtykiem. Wypoczywali laureaci konkursów organizowanych przez naszą gminną Komisje rozwiązywania problemów alkoholowych oraz uczniowie wytypowani przez dyrektorów szkół z gminy Szaflary. W bieżącym roku kierownikiem obozu była pani Renata Jagoda, a w skład kadry wchodzili Anna Dudzik- pielęgniarka, która czuwała nad naszym zdrowiem oraz opiekunowie Ewa Hajnos, Brygida Strzęp, Maria Niedośpiał, Dorota Sikoń, Iwona Jarząbek- Wilkus, Rafał Wilkus.

Naszą wspólną przygodę rozpoczęliśmy 9 sierpnia o godz. 5.45 na placu przed budynkiem Urzędu Gminy w Szaflarach. Wszyscy stawili się pełni radości i entuzjazmu przed czekającymi na nas wakacjami. Po całodziennej podróży, na szczęście w klimatyzowanym autobusie i z miłymi kierowcami Grzegorzem i Robertem, gospodarze wspaniałego pensjonatu „ Janina” w Ustroniu Morskim przywitali nas przepyszną obiadokolacją. Każdy nadchodzący dzień był dla uczestników pełen coraz to nowych doznań i przeżyć. Podczas trwania obozu zaplanowane były bardzo ciekawe wycieczki takie jak wyjazd do Kołobrzegu, rejs statkiem i promem po morzu, Trzęsacz, Międzyzdroje, Świnoujście, zwiedzanie pięknych ogrodów „Hortulus”, wizyta w skansenie i pieczenie własnego pomysłu chleba, prelekcja rybaka, basen, dwie dyskoteki, ognisko z pieczonymi kiełbaskami i góralskim śpiewem. Każdy wyjazd pobudzał naszą wyobraźnię i poszerzał horyzonty myślowe. W Wolińskim Parku Narodowym w pobliżu Międzyzdrojów odwiedziliśmy Rezerwat Żubrów. Na wycieczce w Dobrzycy zwiedziliśmy Ogrody Hortulus z kwiatów, krzewów i ziół. Mieliśmy również okazję popływać miejscowym basenie. Cieszyliśmy się, gdy pokonując drogę do Świnoujścia musieliśmy skorzystać z promu. Jest to jedyne takie miasto, gdzie od strony polskiej nie ma innej drogi dojazdu tylko prom. Bardzo często wychodziliśmy na plażę, by zaczerpnąć odrobiny jodu i popluskać się w morzu oraz podziwiać piękno naszego Bałtyku. Wieczorami organizowane były różne konkursy wiedzy, plastyczne, gry i zabawy, za które otrzymywaliśmy piękne nagrody. Wolne chwile spędzaliśmy spacerując po Ustroniu Morskim, jedząc gofry i lody, a także kupując pamiątki dla naszych najbliższych. W czasie trwania obozu nie zapominaliśmy o niedzielnej mszy świętej oraz o codziennej modlitwie. Częste gry i zabawy pozwoliły nam się bliżej poznać i nawiązać nowe przyjaźnie. Zwieńczeniem kolonii było pożegnalne ognisko, na którym każda grupa wystąpiła z własnym repertuarem piosenek. Zjedliśmy kiełbaskę, wypiliśmy gorącą herbatkę i otrzymaliśmy od organizatorów wspaniałe pamiątki, aby zawsze przypominały nam chwile spędzone razem. Wszyscy świetnie się bawiliśmy. Nasze wspomnienia udokumentowaliśmy w kronikach wykonanych podczas trwania obozu.

Obóz profilaktyczno- wypoczynkowy dla dzieci i młodzieży jest niezapomnianym przeżyciem. Szczęśliwie wróciliśmy do domów, pełni wrażeń po udanych wakacjach, a przyjaźnie zawiązane nie zakończą się tylko na wakacyjnej znajomości. Chcemy bardzo serdecznie podziękować kadrze obozowej, panu Wójtowi – Stanisławowi Ślimakowi, pełnomocnikowi Zofii Stramie oraz wszystkim członkom Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Szaflarach za organizowanie konkursów i wyjazdów na tak wartościowe obozy wypoczynkowo – profilaktyczne.

Uczestnicy obozu wypoczynkowo – profilaktycznego
w Ustroniu Morskim

[URZĄD GMINY]  [KULTURA I SZTUKA]  [SOŁECTWA]  [SZKOŁY]  [GOSPODARKA]  [ORGANIZACJE]  [TURYSTYKA]  [SPORT]  [HISTORIA]  [PARAFIE]  [ZDJĘCIA]  [MAPY]